Liefde in de lucht omnibus

Liefde in de lucht omnibus

Rank 15 Gelezen 29 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 151 Favoriet 1 Recensies 1
Literatuur & Romans Artikelen 1 Spots 2   Topics 0
Liefde in de lucht gaat over Hannah, die net haar stewardessenopleiding afgerond heeft. Dat het echte werken anders is dan ze tijdens de cursus heeft geleerd, ontdekt ze al snel als ze eenmaal in de lucht is. En die zure collega Miranda heeft overal kritiek op tijdens Hannahs eerste vlucht naar Parijs. Zal Hannah het ooit onder de knie krijgen?
Gelukkig zijn haar vriendinnen Myrthe en Cindy haar steun en toeverlaat en vliegt Myrthe een keertje mee naar feesteiland Ibiza. Andere bestemmingen die Hannah aandoet zijn Reykjavik en Barcelona. Het leven lacht haar toe – zal Hannah ook de liefde tegenkomen in de lucht?
Liefde in de lucht is een aanstekelijke serie, waarvan de eerste vijf delen nu bijeen zijn gebracht. Laat je meevoeren met Hannah naar heerlijke reisbestemmingen. Perfect voor de lezers van Jill Mansell!
Feelgood , Literatuur & Romans
Ambo|Anthos
13 november 2019
9789047205357

Lezerswaarderingen

Artikelen over Liefde in de lucht omnibus

Hebban Adventskalender 2019 - Dag 3

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (1)

"Liefde in de lucht"

door: Esther 1 like
Samenvatting: Liefde in de lucht is de humoristische nieuwe serie van Petra Kruijt, bekend van Laat me jou zijn en De mannenmaker. Liefde in de lucht gaat over de achtentwintigjarige Hannah, die net haar stewardessencursus heeft afgerond. Na enige tijd haar roeping te zijn misgelopen door als...
ebook