Volledig verknipt

Alies_leest 11 april 2024
In "Volledig verknipt" maken we kennis met Lara, een jonge vrouw die momenteel door een zware periode gaat. Ze worstelt met een drank- en drugsverslaving en voelt zich verloren. Gelukkig heeft ze Lotte, haar huisgenote en liefdespartner, om zich aan vast te houden, maar hun relatie verloopt niet zonder problemen.

Lara's leven neemt een duistere wending wanneer ze op een dag wordt aangerand en later wakker wordt naast het lijk van haar aanrander, zonder enige herinnering aan wat er gebeurd is. Een mysterie dat haar achtervolgt terwijl ze worstelt met haar eigen innerlijke demonen.

Terwijl het verhaal zich ontvouwt, worden we ook meegenomen naar het verleden, waar we kennismaken met geleerden die geloven dat het oude Egyptische volk buitengewone gaven bezat door hun unieke DNA. Sommigen zijn ervan overtuigd dat Lara, met haar psychologische aandoening en alter ego Jade, zo'n bijzonder individu is.

"Volledig verknipt" is een vlot geschreven boek die je meesleept door de pagina's. Hoewel het verhaal soms schakelt tussen heden en verleden, wat voor enige verwarring kan zorgen, blijft het boeiend en intrigerend. De plot is goed doordacht en maakt het tot een interessante leeservaring. Al met al een plezierig boek om te lezen.

Meer recensies van Alies_leest