Een luchtig boek

09 juli 2020
Dit boek klinkt echt als iets dat ik zou haten om heel eerlijk te zijn, dus vraag me niet eens waarom ik begon met lezen. Maar zoals je al ziet kwam ik voor een verrassing te staan. Emma Zegers’ schrijfstijl is heel aangenaam om te lezen en het verhaal was eigenlijk echt wel leuk om te volgen. Het is niet het meest baanbrekende boek, maar ik heb er wel van genoten.

De schrijfstijl is dan ook wel echt goed. Het is luchtig geschreven en leest makkelijk weg. Dit is natuurlijk een romance maar ik vond het stukje background met Lindes moeder eigenlijk wel nog oké gedaan. Soms had ik wel het gevoel dat de auteur het moeilijk had met het combineren van romance en serieuze dingen, omdat ze niet helemaal goed gedoseerd werden op sommige momenten.

De karakters zijn een moeilijke voor mij. Iedereen behalve the love interest zijn gewoon leuk en voelen wel realistisch aan, maar er is iets met the love interest waarbij ik denk hmm. Het kan zijn omdat je in dit boek gewoon niet veel over hem te weten komt, maar soms stelde ik me ook vragen bij de emotionele band tussen hem en Linde.

Over lichamelijke aantrekkingskracht kan ik niets zeggen (sorry, dat moest er even uit).

Ik denk dat je dit boek echt moet lezen als je gewoon op zoek bent naar een leuk en luchtig boek waarin je je kan laten meeslepen. Het is niet groots, maar wel enjoyable.

Meer recensies van