Een pure guilty pleasure

09 juli 2020
*3.5
Yess! Mel zal toch altijd een van mijn favoriete guilty pleasures blijven. Ik werd ten eerste aangenaam verrast omdat ik merk dat ik Mel haar eerdere werken meestal niet heel geweldig vind, maar deze was een uitzondering.

Mel heeft mij twee keer helemaal op het verkeerde been gezet en ik zat echt met open mond te lezen bij de ontknoping. Ik vind het heel goed doordacht en zat ook echt gewoon te schreeuwen: yes, dit is waar ik van hou!

Ik kan het geen vier sterren geven omdat ik gewoon begin te merken dat er bepaalde patronen in Mel haar boeken zitten. Dat vind ik een beetje jammer; ook al zijn ze ieder heel anders, de karakters lijken steeds weer dezelfde types.

Ook iets dat me vaker opvalt is dat de ontknoping letterlijk aan je verteld wordt. Het is nog steeds leuk en mindblowing om te lezen, maar wel spijtig.

Voor de rest: weer rillingen gehad, een echte page-turner die ik in een ruk uithad, is iets nieuws en breekt stereotypes en bovenal gewoon heel erg leuk en spannend!

Meer recensies van