Een heerlijk Friends to lovers verhaal!

Amarins 07 april 2024
Wat een heerlijk Friends to lovers verhaal is dit vijfde deel in de Brentwood-serie. Ondanks dat ik niet eerder iets gelezen had van Meghan Quinn was ik erg verrast door dit boek!

Het verhaal is erg fijn geschreven, het leest vlot, kent een leuke humor en de nodige steamy scenes. Het geheel is in balans en laat je een paar uurtjes heerlijk genieten. Maddox en Kinsley hebben beide sterke karakters, zijn absoluut elkaars tegenpolen, hun verleden speelt hen parten, maar wat zijn het uiteindelijk beide lieverds. Hun gevoelens en emoties raken je af en toe diep. Ze maken een bijzondere groei door en weten hun weg uiteindelijk te vinden.

Ondanks dat dit steamy verhaal misschien oogt als een lekker romannetje kent het boek een mooie diepgang. Het is een verhaal over vertrouwen, angst, moed, vriendschap, verlies, mishandeling, verwerken verleden en nog zoveel meer. Maar de liefde zegeviert en wat heb ik daar van genoten.

Het verhaal wordt afgesloten met een heerlijke epiloog. Hierbij kun je alleen maar zwijmelen en je rot voelen doordat het verhaal uit is. Maar met een prachtig slot dat je wellicht zag aankomen maar wat wel echt super fijn is wordt het boek super mooi afgerond.

Slag of stoot is een vijfde deel in de reeks van Brentwood, maar zeker zelfstandig te lezen. Wellicht zijn er zaken of personages naar voren gekomen uit vorige delen, ik heb het niet geweten maar ook niet het gevoel gehad dat ik iets gemist heb uit eerdere delen.

Slag of stoot is een heerlijk verhaal met een mooie diepgang, dat je af en toe weet te raken en kennis heeft laten maken met mooie mensen. Ik kijk uit naar het volgende deel maar zal ook absoluut eerdere delen nog gaan lezen.

Meer recensies van Amarins