Grappig

Abo2 07 februari 2019
De cover van het boek is prachtig,en ziet er erg vrolijk uit.
Het maakt meteen nieuwsgierig naar de inhoud.
Mijn kind was meteen enthousiast toen we het boek gingen uitpakken,griste het uit mijn handen en ging zitten lezen. een goed teken!
Het grappige verhaal van Kasper, die zomaar ineens in een dier verandert en samen met zijn vrienden plannen bedenkt om toch maar gewoon zichzelf te kunnen zijn. Want Kasper moet binnenkort optreden in een musical en wil zeker niet in een dier veranderen op dat moment
zo nu en dan hoorde ik mijn kind lachen tijdens het lezen,en ik werd nu zelf ook wel nieuwsgierig.
Als hij sliep ging ik het boek lezen. Het boek leest lekker weg,is erg grappig,heeft veel leuke illustraties.
Ook voor ouders erg geschikt om te lezen of uit voor te lezen.
De manier waarop een moeilijk begrip zoals bv Wee je gebeente wordt uitgelegd is ook erg goed gedaan
Als er geschreeuwd wordt is het lettertype anders.
Erg leuk boek ,en we zijn blij dat er nog meer delen komen.

Meer recensies van Abo2