Topper!

Arnold van de Wal 19 december 2021
Vreemd dat Hebban een andere cover plaatst dan degene die ik gekregen heb. Is dat al een tweede druk misschien? Soit, Luijten is er weer in geslaagd om een zeer spannende thriller te schrijven. Ook de humor valt op, dat is onderhand een handelsmerk van de auteur geworden. Ruw, wat volks maar zeker erg grappig. Er zit ook behoorlijk wat geweld in, maar nergens zodanig dat het stoort of afschrikt.
Ik heb de indruk dat het niet nodig is om het eerste deel vooraf te lezen, maar in volgorde lezen is mij in elk geval goed bevallen. De personages zijn maar deels uit de serie overgenomen, maar ik moet echt zeggen dat ik Bob echt hoor praten. Dat heeft hij goed gedaan, de sfeer van de serie zo treffen en toch een compleet nieuw verhaal schrijven. Kortom: de perfecte thriller om nog gauw onder de kerstboom te leggen!

Meer recensies van Arnold van de Wal