Geliefde illusie

Aspen 06 januari 2020
Het idee van goochelaars die voor Robin Hood spelen sprak mee erg aan. Helaas vond ik de uitvoering wat tegen vallen. Ik vond het allemaal wat te gemakkelijk aanvoelen. De personages waren zo goed in wat ze doen dat ik het wat overdreven vond.

Het eerste deel vond ik het leukste. Luke heeft hierin absoluut mijn hart gestolen. Ook Max werd erg goed neergezet. De familiedynamiek vond ik ook goed beschreven. Dit deel vond ik ook nog niet zo overdreven en was gewoon leuk om te volgen.

Vanaf het tweede deel vond ik het wat ongeloofwaardiger worden. De band en liefde tussen Roxy en Luke was wel erg mooi.

Misschien dat ik het leuker had gevonden wanneer er gesprongen zou worden tussen de verschillende tijdsperiodes. Ik vond het nu erg voorspelbaar. Het was leuk om te lezen maar ik miste wat spanning en diepgang.

Meer recensies van Aspen