10 blind dates

Aspen 18 december 2022
Wanneer Sophie haar vriendje het een paar dagen voor kerst met haar uitmaakt gaat ze naar het huis van haar grootouders. Sophie haar oma bedankt hierop het plan om de rest haar familie 10 blind dates voor regelen.

In het begin moest ik even wennen aan de vele namen in het verhaal. Sophie komt uit een grote familie met vele ooms, tantes neefjes en nichtjes. Dit maakte dat ik er in het begin even in moest komen. Daarna heb ik het met veel plezier gelezen. Het leest gemakkelijk weg en Sophie komt in vele leuke, soms wat gĂȘnante, situaties terecht. Wel vind ik het verhaal wat voorspelbaar maar ondanks dat was het een fijn verhaal om te lezen.

De verhaallijn met Sophie haar zus vond ik steeds een prettige afwisseling met het echte verhaal. Het maakte het voor mij wat echter. Ook het contact tussen Sophie en haar zus vond ik erg leuk. Sophie zelf vond ik ook een leuk personage. In het begin voelde ze wat afstandelijk maar gedurende het verhaal ben ik haar steeds meer gaan waarderen.

Meer recensies van Aspen