Kerstmis met een staartje

Aspen 30 december 2022
Wanneer de hondenopvang vlak voor kerst door, toedoen van Ben, moet sluiten. Besluit hij Ally te helpen om voor alle honden een nieuw huisje te vinden.

Als echte hondenliefhebber kon ik het niet laten om dit boek te lezen. De momenten met de honden vond ik aandoenlijk om te lezen. Voor mij waren deze stukken ook beter uitgewerkt dan de romantische aspect van het verhaal. Alle honden waren uniek en ondanks dat het er een aantal waren kregen ze allemaal hun momentje in de schijnwerpers.

De romance viel voor mij wat tegen helaas. Dit komt doordat ze eerst ruzie hadden die wat mij betreft te snel overging naar vriendschap. Ook vond ik in het begin Ben zijn beweegredenen om te helpen niet goed onderlegd. Daarna bleven Ben en Ally wat mij betreft wat te lang om elkaar heen draaien waardoor ik het wat langdradig vond. Ben veranderde daarbij voor mij ook iets te veel en abrupt van karakter. Later in het boek werd dit wel duidelijk maar het verwarde mij in het begin wel heel erg.

In dit verhaal zijn er al wat verhaallijnen uitgestrooid voor de andere boeken in de serie. Waarvan ik niet kan wachten om deze te gaan lezen.

Meer recensies van Aspen