Geweldig

GE – WEL – DIG !!!!

Bij elk boek van Sterre Carron denk ik dat het niet beter kan. Maar ook dit keer heeft ze zichzelf overtroffen. Wat een geweldige Rani Diaz thriller was dit zeg. Al nummer veertien in de reeks.

Als je de proloog leest zit je gelijk in het verhaal en vraag je jezelf af waar dit heen gaat. Dat wordt pas tegen het eind duidelijk als alle draadjes samen komen.
Ik heb wederom genoten van deze thriller van formaat.

“ De eerste steen kwam tegen haar haar voorhoofd terecht. De tweede landde onder haar oog en de derde was het was de meest pijnlijke “

De dochter van Tess en Bernard van Ost vertoond vreemd gedrag. Ze snapt het gedrag van haar dochter niet. Ze doet vreemd en is zichzelf niet. Op een dag komt ze niet thuis en wordt vermist.
Het team van Rani Diaz wordt erbij gehaald om deze mysterieuze verdwijning op te lossen.
Er worden nog een paar moorden gepleegd en je vraagt je af hoe in vredesnaam al die losse draadjes ooit bij elkaar moeten komen.
Maar dan toch is het plot daar en alles draadjes zijn verbonden, echt weer heel knap gedaan van Sterre Carron.

Ook heeft Infinitum een hedendaagsthema, namelijk pesten. Ik had moeite om mn tranen in te houden bij het desbetreffende gedeelte. Ik ga er natuurlijk niets meer over schrijven want dan ik spoilers plaatsen en dat wil ik natuurlijk niet.

Lees de boeken wel op volgorde want anders zou je teveel missen van de ontwikkeling van de personages. Dat zou jammer zijn, want het is een essentieel deel van de boekenreeks.

Ik heb echt genoten van dit veertiende boek, en het is echt jammer dat hij uit is.
Maar nu hebben we weer iets om naar uit te kijken, namelijk de vijftiende Diaz thriller!

Wat mij betreft krijgt Sterre 5 *****. Helemaal verdiend!

Meer recensies van astrid-van-der-helm