Prachtig verhaal.

AttieDotinga62 27 november 2019
Recensie; Prinses Maan en de heerser van het duister.
Door; Leonie Sophia van den Hoek

Inhoud; Het verhaal gaat over Maan die onder de grond in gevangenschap leeft. Als ze ontsnapt is de vraag of het beter wordt. Ze leert dat ze grote krachten heeft en moet hier mee leren omgaan. Vindt ze de liefde van haar leven of de hij juist haar ondergang.

Ik kon bijna niet stoppen met lezen toen het boek me eenmaal in de greep en dat was al in het eerste hoofdstuk. Zelf toen ik gedwongen was om het neer te leggen bleef het in mijn hoofd zitten en wilde ik de vragen beantwoord hebben die het opriep.
Het heeft me verbaasd, ontroerd en geraakt, die wereld van Maan waarin het licht en de duisternis in de wereld een gezicht kreeg.
Het verhaal is prachtig geschreven met een toenemende spanning.
Maan die van de duisternis naar het licht gaat en andersom. Het boek waarin alles niet is wat het lijkt en alles wat het lijkt, het niet is.
Op naar het vervolg. Ik kan niet wachten.

Meer recensies van AttieDotinga62