De Alexandrië Connectie

bartleest 15 juni 2021
Na het lezen van het eerste boek van de Cotton Malone reeks van Steve Berry was ik zeer benieuwd om deze serie verder te ontdekken. Het volgende deel ‘De Alexandrië Connectie’ kon dan ook niet lang uitblijven. Ik leende dit boek als e-book van de @biboosterzele en las het vooral tijdens een paar daagjes er tussenuit met m’n vriendin in Warredal.

Over zo’n boeken vertel ik niet graag veel inhoudelijk omdat ik je de ervaring niet wil ontnemen, maar dit boek begint direct met de gijzeling van Cotton’s zoon Gary. De gijzelaars willen iets wat alleen Cotton weet. Maar kan hij hen dat zo eenvoudig geven?

Opnieuw een heerlijke start van het boek vol spanning en je zit direct op het puntje van je stoel. De vlotte en eenvoudige schrijfstijl van Steve Berry zorgen ervoor dat je hoofdstuk na hoofdstuk door blijft lezen. De korte hoofdstukken zorgen mee voor een hoog tempo van het boek.

Laat je vooral meeslepen door dit spannende verhaal. Ik kijk alvast uit naar deel 3!

Meer recensies van bartleest