Een spannend tussendoortje

bartleest 15 oktober 2021
Zonder heel veel te vertellen over het verhaal, moet je dit weten: Alexander is een succesvolle anesthesist met een vrouw en 2 kinderen. Z’n leven loopt perfect zoals hij het wil tot plots Brent ten tonele verschijnt. Zij waren vroeger bevriend en hebben blijkbaar toch wel wat dingen meegemaakt. Maar waarom komt Brent plots terug?

Over het algemeen ben ik zeer positief over dit boek. Het leest enorm vlot en het verhaal verveelt voor geen seconde. Het boek bestaat uit korte hoofdstukken die zich voornamelijk in het heden afspelen, maar er zitten ook enkele hoofdstukken in die gebeurtenissen vertellen van 28 jaar geleden. Het enige ‘minpuntje’ misschien is dat ik het soms wat doorzag en voorspelbaar vond wat er zou gebeuren of gebeurd is. Maar de laatste 80 bladzijden heb ik in 1 ruk uitgelezen want het boek had me wel volledig beet.

Meer recensies van bartleest