boek voor review

Bianca1990 21 maart 2024
Ik kreeg dit boek via hebban met daar tegenover een review.
Het boek ligt makkelijk in de hand. Het zijn korte hoofdstukken, waarin je afwisselt tussen de moeder (Natalie) en dochter (Paige). Het is een boek die moeilijk weg te leggen is vanwege zijn spanning en vlotte leesstijl.
Het verhaal gaat er vooral over dat Tanya binnenkomt in het gezin van Natalie. Eerst lijkt het wat om de dood van haar oudste dochter via haar te verwerken. Tanya lijkt namelijk sterk op die dochter. Er is wel meteen een spanning tussen Paige en Tanya. Natalie geeft de schuld aan het feit dat het tieners zijn.
Paige gelooft niets van Tanya haar verhaal en gaat op onderzoek naar haar verleden samen met haar broer Will. Intussen nestelt Tanya zich helemaal in de familie en doet er alles aan om Paige haar leven te verpesten.

Ook moeder en vader leven met geheimen voor elkaar.
Bij iedereen ben je benieuwd wat de geheimen zijn en ben je benieuwd wat Paige te weten zal komen over Tanya.
Plots heb je een hoofdstuk over Matt. In de proloog lees je al dat er doden zullen vallen. Vanaf het moment dat ook Matt een hoofdstuk krijgt, begin je je echt wel af te vragen wie wordt door wie vermoord.

Op het einde komen er veel geheimen uit, maar Nelle Lamarr weet er dan zelfs nog de spanning in te houden. Zeker het lezen waard.
Op zich wat jammer dat we Tanya haar gedachten niet konden lezen, maar dit was nodig voor de spanning.

Meer recensies van Bianca1990