beestachtig boek

Bianca1990 27 januari 2024
Dit boek staat al langere tijd in mijn boekenkast. Telkens op het einde van het jaar kijk ik welke boeken in welke categorie kunnen. Deze paste meteen in een beestachtig boek, heb ook nog slecht en pittig afgevinkt. Duivels kan ook maar er ligt hiervoor een ander boek klaar op de stapel die ik graag wil lezen.

Vail wint al zijn zaken. Maar de rechters vinden dit niet zo leuk. Daarom krijgt hij nu een zaak in zijn schoot geworpen waarvan de schuldige meteen ter plaatse opgepakt is, badend in het bloed van het slachtoffer.
De staat wil de schuldige op de elektrische stoel. Vail gaat hier niet mee akkoord en zal er alles aan doen om toch zijn client te kunnen redden van de stoel. Wanneer hij ontdekt dat Aaron/Roy een 2de persoonlijkheid heeft doet hij er dan ook alles voor om hem in Daisyland een psychiatrische instelling te laten plaatsen.

Een aanrader voor lezers van Steve Cavanagh

Meer recensies van Bianca1990