Heerlijk kerstverhaal met humor!

Bibiboekt 10 december 2023
Toen Iris vroeg of ik misschien nog tijd had om haar boek te lezen hoefde ik niet te twijfelen. Ja, ik zat al behoorlijk vol in de planning maar de recensies waren al zo lovend dat ik zelf al heel nieuwsgierig was!

Veel tijd heeft het me ook niet gekost om te lezen want het was hartstikke vermakelijk!
Hoofdpersonage Holly is lekker gevat, onafhankelijk en humoristisch. Ja, met die humor zit het het wel goed want alleen de proloog was al hilarisch!
Het verhaal bezwijkt niet onder de zoetsappige kerstsfeer wat ik persoonlijk heel prettig vond. De vaart zit er goed in en het leest heerlijk weg.

Wat zo leuk is aan boeken van NLse auteurs is de herkenbare stukjes uit je eigen wereld. Want stiekem zat ik allerlei personages te vergelijken. 'Zou ze misschien deze bn-er bedoelen?' Die hele televisiewereld was smullen en stiekem had ik daar nog wel veel meer over willen lezen. En dat geldt eigenlijk ook voor Oliver. Ik wilde hem en zijn familiegeschiedenis nog beter leren kennen dan ik nu heb gedaan.
Nou, dat moet Iris maar als een compliment opvatten want het betekent eigenlijk ook dat ik de hele setting buitengewoon interessant en leuk vond.
Het een vlot kerstverhaal met humoristische oneliners die je in 1 ruk uitleest.
Ik ga zeker meer van haar lezen!

Meer recensies van Bibiboekt