Meer!

In Laatste adem van Robert Bryndza, het vierde deel in de inspecteur Erika Foster-serie, heeft Erika te maken met een seriemoordenaar die de verminkte lichamen van zijn dates dumpt in vuilnisbakken. Het is niet haar zaak, maar ze bijt zich er wel in vast: dat monster moet gepakt voor er nog meer slachtoffers vallen!
Wat hou ik toch van de stoere en eigenzinnige Erika en wat leef ik toch met haar mee iedere keer, ik krijg echt geen genoeg van deze sterke serie.
Ondanks mijn leesdip las ik dit boek achter elkaar uit. Het verhaal was geweldig spannend van begin tot eind, de vaart zat er weer heerlijk in en het boek was gewoon niet weg te leggen… Ik wil meer meer meer! Op naar deel 5 in september en deel 6 in januari 2020!

Meer recensies van biebmiepje Judith