Spannend!

biebmiepje Judith 09 januari 2024
Het verhaal is van begin tot eind enorm pakkend. De proloog waarin er met iemand iets vreselijks gebeurd is, de flashbacks naar 2002 (en later) waardoor je langzaam een beeld krijgt van het verleden, de geheimen en hoe Caro en Oscar bij elkaar zijn gekomen, en natuurlijk het verhaal in het heden met Caro die zo ontzettend vastzit in een liefdeloos huwelijk met een machtige man en een dochter die papa’s kindje is. Ik leefde zo met haar mee! Hoe gaat ze hier ooit uit komen? Al die geheimen die komen bovendrijven, van haarzelf, maar ook die van haar man en dochter… De verdwijning van Violet… De beangstigende gebeurtenissen eromheen… De mensen die je allemaal verdenkt… Ik kon niet anders dan door, door, doorlezen om erachter te komen hoe dit beklemmende verhaal zou aflopen! En voor wie het goed zou aflopen en voor wie slecht…
Bijna in één ruk uit! Wát spannend! Wát een duister sfeertje!! Wát lekker!!!
Ik wist iets al vrij snel, maar dat maakte niets uit, ik heb echt enorm gesmuld van dit heerlijk spannende, onwijs meeslepende verhaal! Een geweldige thriller weer, die leest als een trein. Eenmaal in de ban van het verhaal – en dat is héél gauw – is het boek niet meer weg te leggen… Fijn! Op naar meer van Marieke Damen!

Meer recensies van biebmiepje Judith