Prachtig

biebmiepje Judith 18 september 2019
Wat een prachtige illustraties! Allemaal levensecht, ook al zit er geen kleur in. De vogels zouden inderdaad zo van het papier kunnen vliegen…
Op sommige pagina’s gaat het gedicht ook daadwerkelijk (deels) over de desbetreffende vogel, op andere pagina’s niet. Dat vond ik wel jammer, maar het deed niet af aan de schoonheid.
Dan de gedichten: sommige zeiden me niets, sommige vermaakten me en sommige raakten me… En vooral dat laatste vind ik heel erg mooi!
En het mooie van zo’n dichtbundel is dat de volgende keer dat ik er een aantal gedichten uit lees, ik er zo weer wat anders uit kan halen. Het is ook een stukje momentopname natuurlijk.

Echt een prachtig geheel deze dichtbundel! Een boek om steeds opnieuw van te genieten.

Meer recensies van biebmiepje Judith