Spannende en boeiende leesuurtjes

boekenbeschrijfster 09 november 2019
Het verhaal van 'Basta!' wordt voornamelijk vanuit Lynn verteld, waarbij je afwisselend fragmenten vanuit vroeger leest. Deze passages heb je nodig om het verhaal uiteindelijk helemaal te begrijpen. Ook zorgt dit ervoor dat je bepaalde verwachtingen krijgt. Sommigen komen uit, anderen blijken helemaal niet te kloppen. Het is voor de lezer erg leuk om mee op onderzoek uit te gaan. Wat ontdek je voordat Lynn het ontdekt? En wat zie je helemaal niet aankomen?

Van Vuuren weet haar lezers van de eerste tot de laatste pagina te boeien. Je nieuwsgierigheid rondom de vermiste Bella is groot. Datzelfde geldt voor wat er in het verleden is gebeurd. Wat heeft dat met het heden te maken? En waarom krijgen we dit als lezer stukje bij beetje te lezen? Kruip onder een warm dekentje, begin in ‘Basta!’ en geniet van een aantal spannende en boeiende leesuurtjes.

Meer recensies van boekenbeschrijfster