Een leuk debuut

boekenbeschrijfster 09 februari 2024
‘Duinroos’ is het eerste deel in de Cottage aan zee-serie. Wat heeft Hilde Veeren een leuk debuut geschreven. De auteur heeft een fijne en vlotte schrijfstijl, waardoor je als het ware door het boek heen vliegt. Ze weet je helemaal mee te voeren naar Somerset. Je ziet de omgeving (met name de prachtige natuur), de personages en de gebeurtenissen zo voor. Heerlijk als een auteur dit voor elkaar krijgt.

Hoofdpersonage maakt een mooie groei door binnen het verhaal. Je leert haar goed kennen doordat het verhaal vanuit haar verteld wordt. Ze heeft in eerste instantie veel tegenslag. Veeren laat je zien hoe Molly hiermee omgaat en wat dit voor haar toekomst betekent. Er zitten een aantal verrassende wendingen in deze roman. Dat geeft een verhaal altijd wat extra’s. Al met al heb ik ‘Duinroos’ met veel plezier gelezen en kijk ik uit naar het volgende deel in deze reeks.

Meer recensies van boekenbeschrijfster