Citra & Rowan

Booksanddrawings_ 09 januari 2024

In dit slotdeel gaan we verder met het verhaal van Citra en Rowan na de spannende cliffhanger van het vorige boek. Zo wordt je meteen vanaf de eerste pagina het verhaal weer in gezogen.

Dit boek bevat weer veel speciale fragmenten die je in de vorige boeken ook terugvind,zoals de dagboeken van zeisen en officiële aankondigingen van zeisen. Maar ook nieuwe fragmenten worden toegevoegd aan dit boek. Die mysterieus zijn en je pas gaat begrijpen naarmate het einde van het boek. Wat het extra interessant maakt, omdat je wilt weten waar deze fragmenten over gaan waardoor je zelf gaat speculeren waar het over zou kunnen gaan.

Ook lees je vanuit vele verschillende perspectieven, wat ook nodig is om het verhaal te blijven begrijpen. Zo wissel je ook van locaties waardoor er elke keer nieuwe dingen zijn waar je interesse door wordt gewekt.

Ook de schrijfstijl is erg goed zo is het vlot geschreven en blijf je geïnteresseerd in het verhaal. Ook is de wereld gewoon heel goed uitgedacht je leert elke keer nieuwe dingen over deze wereld. En tegen het einde van het verhaal komt alles samen, en vallen de puzzelstukjes op zijn plek. Wat weer leidt naar een super spannende finale van het boek met onverwachte wendingen.

Daarom geef ik ‘Donder’ van Neal Shusterman ***** sterren!!

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_