Queer vampieren high school

Het verhaal wordt langzaam opgebouwd en neemt eerst de tijd om je goed te introduceren aan de wereld, zo is de wereld fijn beschreven en kun je je alles goed inbeelden.

De personages die we volgen worden afgewisseld door Taylor en Kat,onze twee hoofdpersonages. Op het begin kon ik mij niet zo vinden in beide personages maar wanneer het boek zich verder vordert komt er meer spanning in het verhaal en leer je beide personages beter kennen waardoor je ze ook beter snapt. Ook Galen komt interessanter naar voren dan ik eerst had verwacht, wat de personages gedurende het verhaal interessant houdt.

Het vampieren-aspect was interessant door de toevoeging van queer-vampieren maar voor de rest was het een vampieren highschool verhaal met veel drama die je al wel vaker voorbij hebt zien komen.

Daarom geef ik “Jongbloed” van Sasha Laurens *** sterren!!

Dit (e-) boek mocht ik ontvangen als recensie exemplaar van de uitgeverij in ruil voor een eerlijke recensie,bedankt hiervoor!

Meer recensies van Booksanddrawings_