Je kan het boek gewoon niet wegleggen.

Booksanddrawings_ 20 augustus 2020
Je maakt kennis met Dustin,Jack en Femke deze vrienden leren elkaar kennen op school, Femke en Jack willen Dustin helpen.
Maar dat is lastiger dan ze denken. Ook moet Dustin oppassen wie hij vertrouwd wat later in het boek een gigantische plottwist veroorzaakt wat ik echt niet zag aankomen! Ik vind alleen wel dat Jack en Femke erg makkelijk omgaan met het feit dat Dustin een kind van de nacht is, dat komt misschien minder geloofwaardig over maar het is zeker niet storend.

Het boek begint vrij rustig en er word nog niet veel vertelt over Dustin en wat er speelt met zijn speciale bovennatuurlijke krachten,pas later in het boek zal je erachter komen wat er precies aan de hand is dat bouwt een goede spanning op in het boek. Want hoe graag je ook wilt weten waarom, word dat nog niet verklapt ook gebeuren er nog veel meer vreemde dingen met Dustin. waardoor het boek als een speer leest en het je aandacht goed vasthoudt.

Ook is de schrijfstijl erg fijn je kan het boek gewoon niet wegleggen, voor ik het wist had ik het boek uit.

“Ik schudde de gedachten van me af,klemde mijn kaken op elkaar en staarde zwijgend naar mijn handen. Groot, een droge, witte huid. Lange vingers, scherpe nagels. De handen van een monster.
– (Onbegrensd de Verlorene, Stéphanie Kok.)

Ik ben heel erg benieuwd naar het tweede deel want,het einde van het boek kwam erg onverwacht dus ben ik heel erg benieuwd naar de verdere avonturen van Dustin,Femke en Jack!

Daarom geef ik Onbegrensd de Verlorene van Stephanie kok ***** sterren!

Meer recensies van Booksanddrawings_