lekkere boeren feelgood

Booksbyharma 07 juni 2024
Trisa werkt op het geitenboerderij van haar tante samen met haar dochter Miloe. Als haar tante overlijdt staat Trisa er alleen voor. Op een dag komt er wel een hele knappe man binnen om geitenmelk te kopen. Het is Benjamin. Hij heeft net een eigen zaak in het dorp geopend.
Er is binnenkort een melkmeisje van het jaar verkiezing en Trisa wil niet mee doen, maar het loopt anders dan verwacht.

Dit verhaal leent zich als echte feelgood verhaal, in een romcom setting. Trisa heeft al in haar leven veel meegemaakt en ook nu ze de boerderij zelf draaiende houdt komt er veel op haar pad. Fren komt haar helpen. En is echt een waardevolle kracht.
Het verhaal kent diverse twist waardoor het elke keer weer een verrassing was wat er aan komt.
Het duurde persoonlijk even voordat ik echt in het verhaal zat. Het verhaal heeft lange hoofdstukken en persoonlijk hou ik meer van wat korte hoofdstukken.
Naast Trisa, Miloe, Benjamin en Fren zitten er nog veel meer personages is, het duurde bij mij even voordat alles op zijn plek viel.
Als je van feelgood houdt en een mooie landelijke setting is dit zeker een aanrader.

Graag wil ik de uitgeverij hartelijk danken voor het recensie exemplaar, dit heeft geen invloed op mijn mening die zal altijd eerlijk zijn.

3, 5 steren

Meer recensies van Booksbyharma