Geweldig derde deel, dit smaakt naar meer!

Carla Heskes 07 december 2020
Dit boek gaat verder waar het vorige gebleven is, en eindelijk kom je erachter wat er gebeurt na die mega spannende cliffhanger aan het einde van het tweede deel.
Er staat Madeline weer van alles te wachten in deze thriller die wederom bomvol actie en spanning zit, ook komen er weer diverse gruwelijkheden aan te pas. Soms zat ik echt met een verwrongen gezicht te lezen omdat ik mij altijd een aardig beeld kan vormen bij de beschreven situaties.
Tijdens het lezen voel je je net een lid van de Special Forces, en je gaat weer mee op talloze spannende en zenuwslopende missies. Madeline is voor mij een soort vrouwelijke James Bond geworden.
Ik dacht dat dit boek het laatste deel was in de serie, maar na het lezen van de laatste bladzijde dacht ik echt.. NEEEEEEE dit kan niet het einde zijn. En dat is het gelukkig ook niet, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er nog meerdere delen in het hoofd zitten van de schrijver!
Ik kijk weer met smart uit naar het volgende deel! Hopelijk wordt dat weer net zo’n vlotlezend en spannend boek, vol actie en spannende twists.

Ik ben fan van deze serie!! (en een verfilming zou trouwens ook erg leuk zijn)

Meer recensies van Carla Heskes