Heerlijk rechtbankthriller vol spanning

Carla Heskes 15 juni 2023
Daniel Miller, aka de zandman, een seriemoordenaar die maar liefst 14 mensen vermoordde duikt na een hele tijd spoorloos te zijn geweest weer op. Zijn vrouw Carrie, waarvan iedereen denkt dat ze er iets mee te maken heeft staat terecht. Daniel wil voorkomen dat Carrie een levenslange gevangenisstraf krijgt en doet er alles aan om dit tegen te gaan. Alle betrokkenen moeten dan ook vrezen voor hun leven want ze vormen het doelwit van de zandman.

Eddie Flynn, de wat mij betreft meesterlijke advocaat raakt ook betrokken bij de zaak als hij gelooft in de onschuld van Carrie. Kan hij de jury hier ook van overtuigen? De zandman werkt ondertussen rustig aan zijn plannetjes om Carrie vrij te krijgen. Wat zorgt voor een hoop spannende en ook hachelijke situaties.

Dit is echt weer een heerlijke puzzel van een thriller! Ik dacht dat ik wist hoe het in elkaar zat, maar bleef toch verbijsterd achter. Eddie is zo meesterlijk en een personage waar ik echt een beetje verliefd op ben geworden! De hoofdstukken zijn geschreven uit verschillende perspectieven, en de auteur schroomt niet om bruut geweld in te zetten om de ernst van de zaak duidelijk te maken. En je zit hierdoor op het puntje van de stoel.

Een boek vol spanning en een goede plottwist. Alle puzzelstukjes vallen perfect samen, kortom een thriller om van te smullen. Steve Cavanagh heeft weer een mooi staaltje werk neergezet, ik ben fan!

Meer recensies van Carla Heskes