Spannende roman

Carla Heskes 10 februari 2023
Advocate Annemie zit niet lekker in haar vel, ze heeft net een belangrijke zaak verloren en haar relatie met haar man Frederik loopt stroef. Ze krijgt steeds meer moeite met de dingen die hij van haar verlangt.

Wanneer de buurman hen samen met de andere buren uitnodigt in zijn zomerhuis op Ibiza, besluiten ze mee te gaan. Ook de knappe buurjongen Mees is van de partij en er begint iets te broeien op het zonnige eiland. Maar dan gaat het helemaal mis…

Deze spannende roman heb ik met veel plezier gelezen. Ik kreeg zin in vakantie tijdens het lezen, want het speelt zich namelijk gedeeltelijk af op Ibiza. Een leuke mix van een zonnig, mooi eiland, spanningen tussen de personages, een opbloeiende liefde en de dood van een personage in een bijzondere buurt hielden mij aan het boek gekluisterd. Het is niet super spannend, maar de vermelding spannende roman op de cover doet zeker eer aan het verhaal. Stiekem was Mees ook erg leuk en ik heb echt genoten van het lezen van dit boek!

Meer recensies van Carla Heskes