Kat en muis thriller!

Carla Heskes 13 oktober 2021
Audi Palmer ontsnapt op zijn laatste avond in de gevangenis. Hij zat vast voor een gewapende overval met dodelijke afloop. Na zijn ontspanning brengt hij een ingewikkeld web vol leugens en complotten aan het licht en probeert hij zijn eigen onschuld te bewijzen.

Tijdens de klopjacht op Audie komt hij steeds verder in de problemen te zitten. En de vraag is dan ook of Audie het er goed vanaf gaat brengen..

Dit was een vlot lezend boek, met de nodige actie erin. Altijd heerlijk zo’n kat en muis thriller! Voor mij was de afloop alleen niet echt een verrassing en er had wat mij betreft nog veel meer spanning en actie in gemogen. Toch was het een heerlijk boek om te lezen.

Een goede eerste kennismaking met Michael Robotham!

Meer recensies van Carla Heskes