Rechtbank triller vol actie en spanning

Carla Heskes 14 december 2022
Hij heeft elke rechtszaak gewonnen… omdat hij achter IEDERE moord zit

De ambitieuze officier van justitie haalt er voldoening uit om gevangenen te executeren. Zelfs als ze onschuldig zijn. Andy Dubois is zo iemand. De doodstraf hangt hem boven het hoofd, voor de moord op een jong meisje. Korn heeft al het nodige geregeld om zeker te zijn van een snelle veroordeling. De enige met wie Korn geen rekening had gehouden is Eddie Flynn. De New Yorkse advocaat is vastbesloten deze onschuldige man te redden uit een corrupt systeem, en de echte moordenaar te vinden. Hoe gevaarlijk dat ook is..

Over één week zal de rechter het vonnis voorlezen, maar zal Eddie dan nog leven om het te horen?

Toen ik deze flaptekst las, was ik meteen verkocht. Dit klinkt toch als een top thriller! En voor mij was dat het ook zeker.

Het was mijn eerste kennismaking met Eddie Flynn en ik kan wel zeggen dat ik helemaal weg van hem ben. Een goede advocaat uit de grote stad die afreist naar een klein plaatsje om onrecht te voorkomen.. dat wekt toch sympathie op. Dat hij vervolgens in een gevaarlijk kat en muis spel terecht komt, waar de een de ander steeds een geniale stap voor is, is een goed script voor een film.. en voor een razend spannend boek dus.

Echt een thriller boordevol actie, sympathieke personages en een spannend slot. Love rechtbank thrillers, en deze had het voor mij echt helemaal. Steve Cavanagh en Eddie Flynn hebben er een fan bij!

Meer recensies van Carla Heskes