Heerlijke psychologische misdaadroman

Carla Heskes 09 juni 2023
Rob en Ella zijn de trotse ouders van zoontje Daan, maar kort na de geboorte van Daan ontdekt Ella dat Rob een Thaise minnares heeft en komt ze erachter dat er vlakbij een Aziatische vrouw vermoord is. Rob ontkent dat hij de vrouw ooit heeft ontmoet, maar na deze gruwelijke moord gaan bij Ella alle alarmbellen af en gaat ze zelf op onderzoek uit.

Een echt psychologisch boek, veel speelt zich binnenshuis af en in de relationele sfeer, voornamelijk de relatie tussen Rob en Ella staat centraal. Je kunt de onderlinge spanningen goed voelen. Er zit zeker ook een spannend randje aan. Dus de benaming dat dit boek een psychologische misdaadroman is, slaat wat mij betreft de spijker op z’n kop.

De wanhoop en radeloosheid van Ella kwamen bij mij echt binnen en ook al dacht ik te weten hoe de vork in de steel zat, toch kwam ik bedrogen uit. Echt een geweldig boek, bijna in één ruk uitgelezen.

Zeker ook een aanrader voor de fans van B.A. Paris!

Meer recensies van Carla Heskes