Heerlijke puzzel

Carla Heskes 31 mei 2023
Jacht is een verhaal met veel puzzelstukjes. Gedurende het verhaal blijft de vraag steeds hoe de stukjes allemaal in elkaar passen. Je gaat mee op reis op de jacht van de laatste tsaar, maar je neemt ook een duik in het verleden van de personages.

Lange tijd blijft het de vraag wat er met ze gebeurd is om op de jacht, de Tsarevitsj, terecht te komen. Een heerlijke reis tussen heden en verleden, en tussen verschillende werelddelen. Een historische roman met een vleugje spanning, waar veel leugens uiteindelijk aan het licht komen. Alle lijntjes komen erg mooi samen, en ik heb het verhaal met heel veel plezier gelezen!

Soms is het heerlijk om je te laten verrassen met een wat onbekender boek, dit was zo’n aangename verrassing!

Meer recensies van Carla Heskes