Roofdier

Carla Heskes 25 april 2024
Alex Berger is privédetective en gaat in dit boek naar Lapland om de verdwijning van een student te onderzoeken.

In de ongerepte natuur gaat hij op zoek naar Tom, zijn spullen zijn achtergebleven bij het kampvuur waar midzomernacht gevierd werd maar van hemzelf geen spoor.

Dan wordt er een verminkt lichaam ontdekt, het is alleen niet Tom. Is er een moordenaar actief? Of is het een roofdier in de wildernis? Ook in België gebeuren er vreemde dingen en Alex probeert dit alles tot de bodem uit te zoeken..

Wat een goed boek is dit weer van Toni Coppers. Vanaf de eerste bladzijde word je het verhaal ingezogen en wil je alleen maar verder lezen. Het is geen moment saai, er gebeurd van alles en de omgeving wordt echt goed neergezet. Je bent zelf even in Lapland tijdens het lezen van dit boek.

Alex is een intrigerend personage, en dat maakt het verhaal extra interessant. Het verhaal zit goed in elkaar en aan het einde vallen alle puzzelstukjes in elkaar.

Ik had al een aantal boeken gelezen in de Liese Meerhout serie van Toni Coppers, maar ook de serie rondom Alex Berger vind ik zeker de moeite waard. Echt fijne, vlot lezende thrillers vol actie en spannende twists!

Meer recensies van Carla Heskes