Een geweldig spannend tussendoortje

Caroleest 16 april 2024
Wat zou jij doen als je kind voor je eigen ogen verdwijnt?

Saar heeft een relatie met Tom. Samen hebben ze een dochtertje Lotte van vier jaar oud. Hun relatie staat op springen, maar om het nog een kans te geven gaan ze er een weekje tussenuit als gezin. Helaas loopt het anders dan gedacht. Tom gaat na één dag alweer aan het werk en tot overmaat van ramp raakt Lotte vermist. Als Saar ook nog eens verdacht word gaat ze zelf op onderzoek uit, want wie kan ze nu nog vertrouwen?

De cover straalt al iets wanhopigs uit, waar rent ze vandaan of naartoe? Is ze op zoek naar iets of iemand? Na het lezen van de flaptekst wil je weten wat er met Lotte is gebeurd.

De schrijfstijl is vlot, levendig, spannend en heel beeldend. Dit verhaal gaat als een film door je hoofd heen tijdens het lezen. Soms ga je twijfelen aan jezelf, heeft Saar het allemaal gedroomd, of word ze gedrogeerd en hallucineert ze? Er kwamen allerlei complotten in mijn gedachte en hiermee ook meerdere verdachte.

Vanaf het begin zit je in het verhaal, je leest dat Saar wanhopig op zoek is naar Lotte. Niemand helpt haar. De spanning is vanaf hier aanwezig tot aan het einde van het verhaal. En dan is daar die plottwist waardoor je aan iedereen gaat twijfelen. Wie kan je nu nog vertrouwen?

De meeste mensen zijn wel eens naar een bungalowpark op vakantie geweest, hierdoor is het verhaal heel herkenbaar en zeer goed te volgen. De vermissing van je kind is toch de ergste nachtmerrie van een ouder?!

Dit was een geweldig spannend tussendoortje die je in één ruk uitleest, want neerleggen is geen optie.

Meer recensies van Caroleest