Een aantrekkelijk dorpje in Ierland

ChantalH 14 oktober 2023 Hebban Team
In dit verhaal wordt Lena uit Berlijn uitgenodigd om naar Busby, Ierland te komen na het overlijden van haar man. Haar schoonzus nodigt haar uit om in hun vakantiehuisje bij te komen. Lena wordt meteen verliefd of Busby. Ze maakt al gauw vrienden in het dorp. In Berlijn maakte ze van een oude spijkerbroek van haar man een tas. Iedereen is verrukt over de tas en zij gaat met vriendinnen in Busby meer tassen maken.
Het verhaal is verrukkelijk geschreven. Heel sfeervol en beeldend. Je kunt zien dat de schrijfster ook haar hart heeft verpand aan Ierland. Dit lees je in alles terug. De personages zijn mooi uitgewerkt en je leert ze steeds beter kennen. Je leeft echt met ze mee. Het liefst zou ik nu zelf naar Ierland gaan om de sfeer te proeven. Ik heb dit boek met heel veel plezier gelezen. Ik ben heel benieuwd naar het volgende boek.

Meer recensies van ChantalH