Leerzaam met een simpele uitleg

ChantalH 05 november 2023 Hebban Team
Wat een geweldig interessant en leerzaam boek. Elias Schenk weet het arbeidsrecht heel duidelijk uit te leggen. Het boek is ingedeeld in drie logische delen: Voor je arbeidsovereenkomst, Tijdens je arbeidsovereenkomst en Na je arbeidsovereenkomst. Deze delen zijn weer ingedeeld in kleinere hoofdstukken. Hij legt duidelijk en begrijpelijk uit wat jou rechten en plichten zijn en welke rechten en plichten je werkgever heeft. Dit wordt toegelicht met praktijkvoorbeelden. Hierdoor wordt het nog inzichtelijker. Ik heb dit boek nu van voren naar achteren helemaal gelezen. Het heeft mij verbaasd dat ik van veel rechten en plichten helemaal niet op de hoogte was, terwijl die wel heel belangrijk of nuttig zijn om te weten. Dit is zeker een boek dat ik later nog eens zal gebruiken om dingen in op te zoeken als ze relevant zijn.

Ik heb het ebook gelezen en wat ik dan wel jammer vind is dat de tabellen niet meeschaalden op de ereader. Hierdoor waren ze niet te lezen. Ook sommige praktijkvoorbeelden schaalden niet mee en waren daardoor niet helemaal leesbaar. Maar verder was het een uitstekend boek en heel leerzaam.

Meer recensies van ChantalH