Manipulatief spelletje ten top!

Chardonay 18 april 2020
Wat een einde, wat een verhaal!!!

Toen ik het boek binnen kreeg wilden ik direct eraan beginnen. Toen ik het aan het lezen was, kon ik hem maar niet wegleggen.

Het verhaal gaat exact verder als waar deel 2 eindigden. Die cliffhanger, alle vragen, al het bewijs en alle beschuldigingen.

In dit deel maakt Rechercheur Sam Porter echt ontzettend veel mee. Hij wilt achter de waarheid komen en hij wilt niets liever dan de moordenaar van het vierde aapje te pakken te krijgen. Sommige van de gebeurtenissen waren echt mindfucked. Ik raakten helemaal in de war en wist zelf ook niet meer wie ik moest geloven of vertrouwen. Ook snapten ik niet hoe Anson Bisschop achter dit alles zat. Hoe kan hij de politie, fbi en overheid te slim af zijn. Hoe heeft hij overal toegang toe?
Aan alles is gedacht in dit boek. Van begin tot einde werd er een ziek manipulatief spelletje gespeelt. Het meest schokkend vond ik het einde op het bankje waar Anson Bisschop op gaat zitten. Mijn mond viel echt even open.

Het verhaal zat echt heel goed in elkaar. Ik werd zelf ook meerdere malen op een dwaalspoor gezet, en dat gebeurt niet vaak. Ook in dit deel gaan veel levens verloren, maar ook dit maakten het verhaal voor mij "echter", meer thriller. Want wie is de volgende, of wie zijn de volgende.

Omdat er zoveel twists in zaten en het verhaal echt goed is, geef ik het een dikke 5 sterren!

Meer recensies van Chardonay