Sterk en intens plot

Charlotte88 16 maart 2022
Er zijn hele diverse recensies van het boek, you love it or you hate it. Ik zit duidelijk aan de lovers kant. We volgen in het verhaal familie Sinclair, een vermogende familie met een prive eiland waar ze de zomers verblijven. Cadence, één van de familieleden, heeft een ongeluk gehad waar ze niks meer van kan herinneren. Haar volgen we in een nieuwe zomer waarin ze antwoorden probeert te vinden.

Het is lastig om iets over het boek te schrijven, omdat het al snel spoilers bevat. Het is dan ook een boek die het beste blijft bij de eerste keer dat je het leest. Het plot is ijzersterk, het deed pijn in mijn hart. In het boek komen erg veel personages voorbij, voorin het boek is een handig overzicht geplaatst die ik er nog vaak bij heb gepakt. Ik zou dan willen aanraden om het fysieke boek te lezen, en niet een e-book. Ondanks dat het een YA is, is het geen luchtig boek. De personages, zeker Cadance, Harris (opa Cadance) en de tantes van Cadance vond ik erg overtuigend en sterk neergezet. De schrijfstijl vond ik fijn, maar het zijn wel veel korte zinnen en het neigt soms naar sarcasme. Hier moet je van houden.

Meer recensies van Charlotte88