Echo's van het verleden

Cottenier Ina 05 januari 2024
Billie spreekt met haar tante , de zus van haar moeder maar het probleem is dat haar moeder Victoria geen zus heeft. Eerst gelooft Victoria haar dochter niet maar wanneer ze dingen weet dat ze normaal niet kan weten schakelt Victoria de hulp van Caro in waarvan haar dochters goed bevriend zijn met Billie. want op haar ouders kan ze niet rekenen. Het verhaal heeft 3 verhaallijnen namelijk Victoria in het verleden en in het heden en Caro in het heden waar ze nog steeds in angst leeft voor Rolf die terug in het binnenland is en haar probeert te benaderen.
Het verhaal van Caro stond voor mij niet bovenaan omdat ik het boek echt wel wou lezen omdat hij mij enorm interesseerde wat betreft het paranormale rond Billie. Maar het eind vond ik toch wel heftig en blijf je nog met een vraag zitten waar ik in het volgend boek waarschijnlijk wel een antwoord ga op krijgen.
terug spannend waardoor je blijft verder lezen want ook als lezer ben je enorm benieuwd naar wat er gebeurd is met die tante. Ik vond dit 4 de deel dan ook heel wat beter dan het voorgaande.

Meer recensies van Cottenier Ina