Ken mij niet

Cottenier Ina 25 november 2019
Tessa is op de vlucht. Ze is doodsbang dat de man die haar voor het leven getekend heeft, haar opnieuw vindt. Daarom moet ze steeds een nieuwe identiteit aannemenen. Overal waar ze komt vallen doden. Wat hebben die met Tessa te maken? Is het mogelijk voor iemand die zo beschadigd is, om opnieuw te beginnen? Ken mij niet is een ijzersterke thriller met een origineel plot.

4 1/2 sterren, net geen 5 omdat het op bepaalde momenten wel een beetje onrealistisch is wat betreft de moorden, er ook nooit geen verder onderzoek volgt, daar mocht er wel beetje meer diepgang in zitten.
Voor mij was dit een echte page turner. Het verhaal begint met een krantenkop. Het verhaal wisselt zich af met het verleden en het nu. Af en toe begon ik te twijfelen aan de identiteit van Tessa maar dan was ik weer overtuigd , dan weer niet. In het begin stel je je vragen over de moorden maar algauw vallen de puzzelstukjes in elkaar aan de hand van het notitieboekje van Tessa. En dan dat einde, je krijgt er kippevel van. Zelfs nu komen mijn haartjes er terug van recht. Het boek is echt goed geschreven en een aanrader.

Meer recensies van Cottenier Ina