Toen ik je zag

Cottenier Ina 16 december 2019
Na een 10 tal bladzijden ben ik toch eens gaan googelen naar wie Isa en Antonie waren, ze zijn wel bekend in Nederland maar voor mij zijn het 2 onbekende mensen, zo kwam ik terecht op een filmke op youtube waar antonie zegt , ik kan de knop maar niet omdraaien, iedereen kan dit precies maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ook verteld hij dat hij alles heeft om gelukkig te zijn, een huis, een vrouw, werk en 2 prachtige kinderen en toch worstelt hij met die vreselijke gevoelens van ongeluk, zich niet goed voelen. Soms kan hij het zelf niet verklaren. Zo kan ik mij in het boek me beter inleven in het verhaal van Isa en Antonie. Ok het verhaal is een beetje oppervlakkig geschreven maar je mag niet vergeten dat Isa geen auteur is maar actrice en ik vind het al super dat ze zo op deze manier om dit te verwerken op papier heeft gezet. Sommige mensen zeggen waarom heeft ze niet eerder hulp gezocht, of wanneer zag ze dit al niet vroeger wat hij had. Maar ik denk wanneer ze het in hun hoofd hebben, niemand hun er daar van af kan praten. Ze kunnen het zo goed verbergen voor de buitenwereld maar je kan je niet voorstellen hoe zij zich vanbinnen voelen. Nu voor mij verdient dit boek toch 4 sterren want het is toch een thema waar men eens stil moet bij staan want het overkomt niet alleen maar gewone mensen maar ook beroemdheden. En zo zie je maar dat iedereen naargelang hun functie qua gevoelens gelijk is voor de natuurwet.

Meer recensies van Cottenier Ina