Heerlijke feelgood met diepere lagen

Cynthia 01 augustus 2023
Baguette met jam voor twee. Het eerste wat opvalt is de cover; vrolijk zomers, met een fiets, baguette en een caravan op de achtergrond. Gaandeweg het verhaal komt je de onderdelen van de cover tegen en krijgt het steeds meer betekenis.

De titel zelf sprak mij niet helemaal aan. Ik vond het wat zoetsappig klinken. Het verhaal zelf is ook wel iets zoetsappig, maar heeft ook zeker diepgang. Een absolute feelgood, maar Wendy Brokers is zeker niet bang geweest om ook serieuzere onderwerpen aan te snijden. Ik heb helemaal meegeleefd met Lize en Nate. Helaas was het boek te snel uit. Ik heb nog vrijwel nooit een boek zo snel uitgelezen!

Een hele leuke toevoeging vind ik de verbinding tussen de personages uit de Eilandenserie van Jackie van Laren.

Meer recensies van Cynthia