Heerlijk boek met een laagje spanning

Cynthia 29 februari 2024
Een boek om in weg te duiken, om mee te leven met de hoofdpersonen en om steeds weer nieuwsgierig te blijven naar het volgende hoofdstuk.

Schaduwdochter heeft twee verhaallijnen; eentje in het verleden over Guusje die er alles aan doet om haar zusje te redden en eentje in het heden over Carmen die probeert een geheim van het familiekasteel te ontrafelen. Beide verhaallijnen zijn goed uitgewerkt en wisselen elkaar in een fijn tempo af.
Het kleine thrillerlaagje dat zich in het boek bevindt, zorgt ervoor dat je door blijft lezen.

Afgelopen week las ik Schaduwdochter uit en hij blijft door mijn hoofd spoken. Stiekem zoek ik het internet alvast af wanneer het tweede deel van deze serie zal verschijnen.
Zeker een aanrader.

Meer recensies van Cynthia