Heerlijk vervolg

Cynthia 26 februari 2022
Deel 6 eindigt met een lijk onder de vloer. Ik ben direct naar de bieb gegaan om deel 7, zondagochtend breekt aan, te halen, maar helaas was deze uitgeleend.
Het bleef door mijn hoofd spoken, ik wilde weten hoe het verhaal van Frieda Klein verder gaat.

Een week geleden toch het boek kunnen ophalen van de bieb. En direct begonnen.

Deel 7 begint direct daar waar deel 6 eindigt. De eerste pagina's zorgen ervoor dat je geheugen even wordt opgefrist en daarna zit je weer volop in het verhaal. Wat opvalt in dit boek is dat je ook de karakters van de vrienden van Frieda beter leert kennen.

Ik vond dit één van de beter boeken van de Frieda Klein-serie. Binnen een week heb ik het boek uitgelezen en dit boek heeft mij zeker uit een leesdip weten te halen.
De spanning in het boek is mooi verdeeld. Niet overal zit je op het puntje van je stoel, maar de gebeurtenissen zijn op zo'n manier aan elkaar gevlochten dat het je aandacht zeker weet vast te houden.

Ik ga snel door in het (helaas) laatste deel van deze serie.

Meer recensies van Cynthia