Heerlijk boek!

Dana Boesjes 29 april 2024
De Queen of feelgood doet het weer!

Dat is de eerste gedachte die in mijn hoofd op kwam toen ik het boek een dag om nooit te vergeten van Jill Mansell uit had, een boek vol drama, liefde en natuurlijk mooie momenten!
Het boek neemt je mee naar het plaatsje Lanrock, waar Lottie te gast is op de bruiloft van het jaar en hier haar oude jeugdliefde opeens weer tegen komt. Maar de bruiloft word echter verstoord door Iris en Ruby die verhaal komen halen bij dominee Peter die een dubbele agenda op zijn werk na houd voor zijn vrouw. Dit tot grote opluchting van bruid Freya die zo haar twijfels heeft bij haar aanstaan de man, maar waarom? En waarom mogen de ouders van Lottie en Max elkaar niet en zijn ze helemaal niet blij dat de twee elkaar na jaren weer hebben teruggevonden? Allemaal vragen die je gaat stellen tijdens het lezen van dit boek en er voor zorgt dat je wilt weten hoe het afloopt, voor mij het beste recept voor een goed feelgood verhaal!

Het boek bevat heerlijk veel drama, humor verdrietige en gelukkige momenten, de kaft is prachtig, heerlijk fleurig en loopt ook door op de pagina randen wat het een super mooie limited editon uitgave maakt!

Meer recensies van Dana Boesjes