Een heerlijke verrassing

Daniella82 26 april 2020
Na deel 1 gelezen te hebben, dat eindigde met een open einde, wilde ik graag verder lezen hoe het zou aflopen tussen Sophie en Colton. En dit boek heeft me verrast! Deel 2 bevatte wat meer verhaal en diepgang (relatief gezien voor dit genre uiteraard) als deel 1. De schrijfstijl is makkelijk te lezen, je wisselt hoofdstukken af met perspectief van Sophie en Colton. Er zijn geen saaie momenten en het leest lekker snel weg. Dit boek was zelfs in staat me te ontroeren! Feelgood gemixt met wat erotiek en een happy end. Daarom voor dit genre ook 5 sterren vanuit mijn kant. Kortom deze serie is een echte aanrader om zo tussendoor weg te lezen. Ik ga beginnen in deel 3 dat niet meer over Sophie en Colton gaat, maar over 1 van de broers van Colton. Hopelijk leest dat net zo fijn.

Meer recensies van Daniella82