Bijzondere stijl van schrijven

Daniella82 14 juni 2023
Ana is getrouwd, heeft 2 kinderen, is notaris en heeft al drie jaar een geheime affaire met Connor. Ze wordt gebeld door zijn vrouw Rebecca dat hij is verongelukt en of ze zijn testament wil uitvoeren.

Dit was het eerste boek dat ik las van Sarah Crossan. Tussen ons is bijzonder qua stijl. Het zijn korte zinnen, die je als het ware meenemen in de gedachtenwereld van Ana. De zinnen staan omschreven als een soort proza en staan ook niet allemaal onder elkaar. Het zorgt ervoor dat het vlot doorleest en benadrukt door die stijl de gedachtengang van Ana.

Liefde, rouw en relaties zijn de thema's die aan bod komen in Tussen ons. Op een rauwe en zeer geloofwaardige manier wordt de andere kant van ontrouw zijn belicht.

Meer recensies van Daniella82