Aardig, maar voldeed niet aan verwachting

Daniella82 23 juli 2019
Ik had hier wat hoge verwachtigingen van, die helaas niet uit zijn gekomen. Het is een kort verhaal, misschien kun je daar niet al te veel van verwachten, maar dan nog. Ik ben een grote fan van Karin Slaughter, maar ik vond niet dat haar handtekening hier heel erg op stond. Will Trent leek niet de Will te zijn die hij normaal in haar boeken is. Ik snap dat je in een kort verhaal niet allerlei personages kunt noemen die verder geen significante rol hebben, maar de vriendin van Will Trent? De baas van Will Trent? Het viel mij extra op dat deze nou niet bij naam werden genoemd. Het verhaal pakte me niet echt. Het was wel aardig, maar ik vond het dus niet fantastisch.

Daarnaast denk je dat het verhaal nog 75 bladzijden heeft, maar het zijn er slechts een stuk of 50, omdat er op het eind een hoofdstuk van de Laatste weduwe van Karin Slaughter is ingevoegd. Misschien kun je ook niet teveel verwachten van een kort verhaal van 50 pagina's...

Meer recensies van Daniella82