Even inkomen, maar toen genoten

Daniella82 07 januari 2020
Het duurde eventjes voordat ik helemaal in het boek zat. Ik moest vooral even wennen aan inspecteur Luc Callanach. Ik vond dat hij in het begin nog niet heel erg goed overkwam en een beetje vlak bleef. Tegen het einde was dit wel helemaal weg en nu kan ik niet wachten op deel 2! Ondanks dat ik dat als wat stroef ervaarde, zat ik er met de hoofdstukken die de moordenaar beschrijven meteen wel in. Die hebben ervoor gezorgd dat ik door wilde lezen. Boek is ontzettend goed opgezet en komt netjes allemaal samen, fijne schrijfstijl met relatief korte hoofdstukken en hoewel je denkt dat het misschien voorspelbaar is, is dat het uiteindelijk niet. Een goede aanrader en ik kan niet wachten op deel 2!

Meer recensies van Daniella82